heather-zabriskie-65701-unsplash.jpg
بسیاری از دکترا تحت فشار هستند که تحقیق و پایان نامه خود را در بازه های زمانی مشخص تکمیل کنند.

در انگلستان که در آن کار می کنم ، دانشجویان دوره تحصیلی فقط به مدت سه سال با یک سال بیست و چهارم پرداخت نشده پایان نامه در انتظار است. این تقریباً برابر است با سال اول آماده شدن برای تحقیق ، انجام دوره ها ، ادبیات و کارهای طراحی. سال دوم کار میدانی و برخی از تحلیل ها: و نتیجه گیری از تجزیه و تحلیل و تولید پایان نامه در سال سوم.

بنابراین اگر در انگلستان هستید ، داشتن این نوع شکل در سرتان مفید است. اما در واقع بسیار بهتر است که سعی کنید زمان خواندن ، تحقیق و نوشتن را با جزئیات بیشتری مرتب کنید. و خوب است این کار را بدون توجه به جایی که هستید یا چه مدت رسمی به پایان رسیده اید انجام دهید.

دلیل دیگر این است که دلیل اصلی تمرکز روی خط پایان این است که چیزی بدتر از این نیست که فقط چند بیت و باب نوشته شود و ناگهان متوجه شوید که نمی خواهید قبل از تمام شدن پول ، تعهد ، اشتیاق و انرژی خود را انجام دهید. خب، البته، وجود دارد می بسیاری از بدتر چیز از این، اما این وجود دارد با بد است.

و از نظر واقعی ، بیشتر ما تا مدت ها قبل از اینکه خسته شویم می توانیم دکتری را انجام دهیم. اما من بسیاری از دکترا را می بینم که چهار کار واقعاً پرخطر انجام می دهد ، چیزهایی که به طور بالقوه خطرناک شدن آن هستند:

آنها دست کم ارزیابی می کنند که چقدر زمان برای تجزیه و تحلیل داده ها لازم است ، و
آنها دست کم می گیرند که چقدر زمان می تواند برای تولید متن خوب طول بکشد ، و
آنها متوجه نشده اند که چه مدت ممکن است سرپرست آنها بخواهد پیش نویس های کل را بخواند ، برخلاف فصل ها و
آنها واقعاً تا به امروز به تفصیل کار نکرده اند که مدت ها - بر خلاف هر کس دیگری - به تجزیه و تحلیل و نوشتن می پردازند.
واقعاً خوب است که سعی کنید زمان لازم برای تکمیل نسبتاً زود را مرتب کنید. تا دیر وقت قطعه را ترک نکنید. این ممکن است مکالمه ای با سرپرست شما انجام دهد. و این مکالمه ای است که شما ممکن است مجدداً مورد استفاده مجدد قرار دهید. به طور منظم.

بنابراین ، به موقع تکمیل کنید. من فکر می کنم که شمارش عقب از زمان تسلیم بسیار مفید است. شما با تاریخ واقعی که در آن "دست به کار" می شوید شروع می کنید و کارهای لازم را برای رسیدن به آنجا انجام می دهید.

و در این پست قصد دارم کمی در زمینه کار به عقب به شما کمک کنم.

در اینجا مجموعه ای از چیزهایی وجود دارد که ممکن است لازم باشد در مورد آنها فکر کنید ، از پایان پیروزی و سپس کار کردن به عقب. به یاد داشته باشید که موارد موجود در لیست من دقیقاً مربوط به شما نخواهد بود. شما باید مواردی را که در لیست فردی خاص شما وجود دارد ، مرتب کنید: این فقط یک نمونه برای کمک به شما در فکر کردن درباره آنچه ممکن است اتفاق بیفتد است. بنابراین فهرست من را متناسب با استراتژی های تحقیق و نوشتن خود بازنویسی کنید.

دست در
جستجوی متن - تنظیم طرح ، تأیید مجدد ، یافتن منابع مفقود شده ، بررسی دستوری آخرین لحظه
اصلاحات از ناظر
استاد راهنما پیش نویس را با هدست امتحان می خواند و به دنبال حذف موارد ، مواردی است که نیاز به توضیح یا برنامه های افزودنی دارند ، مراجع گمشده ای را که امتحان کننده انتظار دارد ببیند ، قوام در سبک لیست مرجع ، چکیده پایان نامه
اصلاحات از ناظر
استاد راهنما پیش نویس را می خواند که به دنبال موضوعات متنی نسبتاً کوچک است - بازسازی های کوچک ، خواندن های اضافی ، برخی از بازسازی ها ، بازنویسی برخی بخش ها ، صدای معتبر
اصلاحات از ناظر
استاد راهنما برای موضوعات اصلی مانند جریان استدلال ، اشکالات ساختاری ، بخش های اضافی مورد نیاز ، نظریه ها ، ادعاها ، فصل هایی که نیاز به بازنویسی اصلی دارند ، قرائت می کند.
پیش نویس اول را بگیرید
اصلاحات در تکه ها ، صاف کردن در کل متن ، نشانه گذاری ، خلاص شدن از شر تکرار ، جابجایی چیزها ، جمع آوری لیست مرجع در کنار هم ، صفحه محتویات ، تجدید نظر در خلاصه نامه پایان نامه ، مرتب کردن پیوست ها ، تصاویر و شکل ها.
سرپرست بحث و نتیجه گیری را می بیند ، آخرین قسمت های فردی است
بحث و نتیجه گیری بنویسید - کلمات 20 - 25k
اصلاحات برای معرفی
استاد راهنما مقدمه را می خواند
مقدمه بنویسید - کلمات 8-12 کیلویی
مجدد چکیده.
اصلاحات در فصل دوم نتایج
سرپرست فصل دوم نتایج را می خواند
نتایج دوم فصل 10-12 k کلمات را بنویسید
اصلاحات در فصل اول نتایج
استاد راهنما فصل اول نتایج را می خواند
کلمات نتایج فصل 10-12 k را بنویسید
دوباره از صفحه داستانی و چکیده استفاده کنید
تصحیح فصل ادبیات
استاد راهنما فصل ادبیات را می خواند
فصل ادبیات را بنویسید - 12 کلمه کلمه
ادبیات خود را به روز کنید
فصل اصلاحات در روشها
استاد راهنما فصل روش ها را می خواند
فصل روش ها را بنویسید - کلمات 10-12k
ادبیات متدهای خود را به روز کنید
پایان نامه را به صورت چکیده بنویسید
آماده بنویسید. صفحه داستانی را بنویسید و متن های ریز را برای هر فصل بنویسید ، تکه های نوشتاری و مواد پشتیبانی خود را در قسمت های مختلف مرتب سازی کنید
سرپرست نتایج همانطور که نوشته شده است "قطعات" را می خواند
تجزیه و تحلیل و نوشتن "قطعات" از نتایج - چند ماه بیشتر از آنچه فکر می کنید واقعاً طول بکشد در اینجا اضافه کنید
FINISH FIELD WORK - و شما در این مدت برخی از تحلیل های اولیه را انجام داده اید
اکنون تاریخ شروع را در مقابل همه این موارد قرار دهید و دوباره از تاریخ مورد نظر خود شروع کنید. سال ، ماه ، روز و تاریخ را در مقابل هر یک قرار دهید.

پس از انجام این کار ، به عقب برگردید و با خودتان صادق باشید.

چه مدت طول می کشد تا شما بنویسید 12 کلمه؟
آیا شما این کار را ترتیب داده اید تا در حالی که سرپرست شما در حال خواندن است ، وظیفه نوشتن بعدی را انجام دهید؟
آیا در هر زمان کمتری ساخته اید؟ فکر می کنید در هر مقطعی از این برنامه ممکن است نیاز داشته باشید و لیاقت استراحت را دارید؟ فصول تعطیلات کجاست؟ والدین و دلسوز؟
آیا کنفرانس هایی وجود دارد که می خواهید در اینجا برگزار کنید؟ یا دوره ها؟
آیا به این فکر کرده اید که نوشتن عقب نشینی ها و اردوگاه های راهپیمایی پایان نامه چه چیزی می تواند مفید باشد؟
آیا می توانید جلسات تعطیل و نوشتن را با همکاران برنامه ریزی کنید تا به شکسته شدن قسمت پشت نوشتن فصل ابتدایی کمک کند؟
آیا حساب کرده اید که چه مدت واقعاً ناظر شما را به خواندن و پاسخگویی می برد؟ چه وقت ممکن است آنها دور باشند؟
آیا چیزی وجود دارد که ممکن است این برنامه را مختل کند که ممکن است بتوانید شرایط احتمالی را برای آن برنامه ریزی کنید؟
 آیا فضا و فناوری شما در این فاصله ادامه دارد؟ آیا برای تغییر نیاز برنامه ریزی دارید؟
وقتی فکر و نمودار را تمام کردید ، ممکن است تعجب کنید که چقدر به انجام تجزیه و تحلیل و نوشتن نزدیک هستید. اما اکنون می توانید تاریخ های مورد نظر خود را تقویم کنید ، شاید آنها را در دفتر خاطرات خود بگنجانید یا یک جدول زمانی بزرگ برای پین کردن روی دیوار دفتر خود تهیه کنید. و / یا ممکن است شما خودتان یک نمودار Gantt بکشید (با این برنامه نمودار Gantt بازی کنید تا ببینید این روش برای شما مناسب است یا خیر).

و فراموش نکنید. برنامه ها گمراه می شوند. ما زندگی ، عشق و بدنهایی داریم که ما را به انجام کارهای دیگر فرا می خوانند. بنابراین داشتن کمی آرامش در برنامه مفید است. اما مهم است که در زمان لغزش جدول زمانی خود را تجدید نظر کنید تا همیشه تصوری واقع بینانه از آنچه پیش رو دارید ، داشته باشید.

و به یاد داشته باشید این فقط یک نسخه از نحوه تکمیل است. این نسخه نیست. نکته من در اینجا این است که به راحتی فرصت را ترک نکنید - آنچه را که باید انجام دهید ، چه موقع انجام دهید و برنامه ریزی کنید تا این اتفاق بیفتد.