vlad-tchompalov-450777-unsplash
من با متون ریز و درشت کار زیادی می کنم. چکیده ها تابلوهای داستان موضوعات داستان. خط استدلال

متن های ریز ابزار انتخاب دانشگاهی من است. اگر مجبور شدم از تمام راهکارهای نوشتن دیگر در کارنامه خود استفاده کنم ، این همان چیزی است که من حفظ خواهم کرد. این آکادمیک جزیره کویر من است که می نویسد چاقوی ارتش سوئیس.

ممکن است اینها کوچک باشند ، اما متون کوچک برای نوشتن آکادمیک بسیار سنگین می کنند.

اکنون ممکن است این متن ها را خلاصه بنامید. و در واقع آنها هستند. آنها نسخه های کوچک مینی از متن هستند که بزرگتر می شوند. اما آنها یادداشت نیستند. نه یادداشت. درعوض آنها ، در قلبشان ، راهی برای تصرف تفکر گسترده هستند.

منظور من از یادداشت ها چیست؟ و چرا یک متن ریز از یک نت بهتر است؟ خوب ، بگذارید از طریق مثال فرضی توضیح دهم. در زیر مجموعه ای از یادداشت های نوشتن برای فصل روش های علوم اجتماعی در یک پایان نامه آورده شده است. یادداشتها ساختار ، ترتیب وقایع و شاید چیزی از مطالب را نشان می دهد.

نسخه یادداشت ها

فصل روشها

موقعیتی بودن
طراحی تحقیق - مردم شناسی نهادی بیمارستان
اخلاق
رویکرد به تجزیه و تحلیل
دنباله حسابرسی - شرکت کنندگان ، جدول زمانی ، لیست داده ها علیه سوال
مسائل و محدودیت ها ، محرمانه بودن
پرتره
فامیل. اینها دسته بندی از مطالب برای یک فصل روشها هستند. آنها بخش ها و حتی عنوان هایی هستند که ممکن است از آنها استفاده کنید. و البته ، هر یک از این نقاط گلوله می تواند منجر به مجموعه گسترده ای از گلوله ها شود که در آن بخش پوشش داده می شود.

اکنون رویکرد یادداشت ها را با یک متن کوچک مقایسه کنید.

نسخه متن کوچک

فصل روشها

تحقیقات من ، یک بررسی مردم شناختی از تجربه روابط کارکنان با بیمار در یک بیمارستان خصوصی سازی ، از یک دیدگاه فمینیستی در نظر گرفت که در آن تجربه روزمره شرکت کنندگان در اولویت قرار دارد. مردم نگاری نهادی (اسمیت) اجازه می دهد تا تجربه واقعی مستند ، مورد بازجویی قرار گیرد و به عنوان پایه ای برای تجزیه و تحلیل روابط اجتماعی اشباع قدرت استفاده شود.

من به مدت دوازده ماه به عنوان داوطلب در بیمارستان کار کردم ، مشاهدات انجام دادم ، مصاحبه هایی با کارمندان پرستار و بیماران انجام دادم. من همچنین سوابق پرونده و اسناد سازمانی را گردآوری و تحلیل کردم. اینها رونویسی و ناشناس شدند.

من از تجزیه و تحلیل گفتمان انتقادی برای تجزیه و تحلیل یادداشت های میدانی و متن استفاده کردم و این امکان تعمیم فراتر از نهاد خاص را فراهم می کند.

به دلیل احتمال آسیب رساندن به افراد ناشی از شکایات بیمار در مورد اقدامات بیمارستان ، من یک پرتره نیمه داستانی (لارنس لایت فوت) از تجربه بیمار و پرستار را از داده های تحلیل شده نوشتم. این پرتره روابط اجتماعی زندگی شده بیمارستان را زنده می کند و این بحث متداول تر ناشی از تحلیل گفتمان را تکمیل می کند.

اکنون ، نوشتن متن کوچک زمان صرف بیشتر از یادداشت کردن مجموعه ای از یادداشت ها را می طلبد. اما زمان لازم در تفکر است. این فکر کردن در مورد آنچه در واقع باید به فصل بپیوندد و فصل به طور خاص در مورد کار شما چه خواهد گفت. و این زمانی است که هنگام دستیابی به نقشه برداری ، رفتن به سمت ماوس ذخیره می شود.

متن کوچک (بالا) آنچه را که باید در مورد موقعیت خود بگویید و چگونگی منطقی آن به یک انتخاب روش شناختی خاص منجر شده است ، شرح می دهد. شما می دانید که در مورد کار داوطلبانه خود و نحوه تولید آن از شما داده پشتیبانی می کنید. می دانید که با وجود رعایت قوانین اخلاقی معمول ، در مورد محرمانه بودن و اینکه چگونه مشکلات اخلاقی را با انتخاب استفاده از یک پرتره نیمه داستانی حل کرده اید ، می نویسید - و می دانید در این فصل کجا و چگونه می خواهید این حرفها را بزنید.

همچنین توجه داشته باشید که متن ریز در شخص اول نوشته شده است. حتی اگر این فصل به روایتی مرسوم تر برگردد ، "من" شما را مجبور می کند در مورد آنچه انجام داده اید و چرا می نویسید ، بجای تولید مقاله ای غیر شخصی و غیر ضروری در مورد روشهای روششناختی. (این یکی از خطرات رویکرد یادداشت ها است.)

چهار متن بزرگ برای متن کوچک وجود دارد

منطقی برای چهار حرکت متن متن وجود دارد - ترتیب آنها معنا می یابد. و این حرکات ساختار فصل است. توجه داشته باشید که در نت ها هفت نقطه گلوله عمومی وجود دارد اما در متن کوچک فقط چهار حرکت وجود دارد. ساختار متن ریز منطق مطالبی را که ارائه می شود ، دنبال می کند ، بلکه لیست پیش فرض آنچه باید پوشش داده شود نیست. شما می توانید عنوان های خاص و آموزنده ای را از هر چهار حرکت بنویسید ، نه اینکه به چیزی عمومی و خالی (مانند یادداشت ها) اعتماد کنید. و یک چیز دیگر شما نمی خواهید بخشهایی از متن داشته باشید که واقعاً از یکدیگر پیروی نمی کنند. شما نخ قرمز استدلال را قبلاً در آن ساخته اید.
کار ادبیات در فصل انجام شود در حال حاضر آشکار است. شما دو نظریه پرداز اصلی دارید که روی آنها ترسیم می کنید - دوروتی اسمیت برای مردم نگاری نهادی و سارا لارنس Lightfoot برای تصویربرداری. نظریه فمینیستی ، مباحث اخلاقی ، تجزیه و تحلیل گفتمان ، بقیه فصل به جای کار هر کسی که به طور خاص در مورد جزئیات مورد بحث قرار می گیرد ، توسط استنادهای مربوطه پشتیبانی می شوند.
شما آماده هستید تا برای نوشتن سازماندهی شوید . دانستن شکل آنچه گفته می شود ، امکان پیشبرد نوشتن بسیار کارآمد را فراهم می آورد. می توانید ببینید که برای هر یک از ادعاها چه موادی را جمع کرده اید.
و شما یک برنامه نوشتن . نقشه راه چهار متن در متن کوچک وجود دارد و شما می توانید هر یک از بخش ها را در جلسات تهیه گسسته ، با دانستن اینکه چگونه آنها در کنار هم قرار دارند ، بنویسید. دیگر نیازی به تلاش برای گذار نخواهید داشت زیرا موضوع قرمز فصل در متن کوچک مشخص شده است.
یک مزیت نهایی برای محققان دکترا این است که استفاده از یک متن کوچک برای نظارت به شما امکان می دهد تا در مورد آنچه که در واقع در فصل خود خواهید نوشت ، به صورت واضح و نه انتزاعی صحبت کنید. شما با برخی از تفکرات قبلاً مرتب شده ، نه فقط با مجموعه ای از عناوین مبهم که می توانید به هر طریقی مختلف نوشته شود ، می رسید.

آه ، بله ، یک متن کوچک دفعه دیگر سعی کنید چیزی بنویسید. ببینید چه متن کوچکی برای شما می تواند انجام دهد. لازم نیست که به طور کلی یادداشت ها را رها کنید - می توانید فقط از یادداشت ها به عنوان یک لیست چک استفاده کنید تا مطمئن شوید موارد اجباری را پوشش داده اید.

اما شما این عکس را می گیرید که اکنون مطمئنم آنچه را که می خواهید بنویسید را نگویید. آن را بنویسید ، اما آن را کوچک بنویسید. حرکات را مرتب کنید. مطالب را به ترتیب تهیه کنید.

می دانید ، کمتر و بیشتر از همه اینها است.