این مقاله توسط نیک پری نوشته شده است - مشارکت کننده در معاملات کارآفرین و نویسنده مستقل در موضوعات متنوعی مانند هوش مصنوعی و عملیات رستوران. او هر روز از دستور زبان استفاده می کند.

هنگامی که من کار نویسندگی آزاد خود را از پنج سال پیش شروع کردم ، این یک دردسر جانبی بود. من پوشش اسکریپت را برای یک شرکت مدیریت استعداد نوشتم ، وبلاگهایی را برای یک پلتفرم هوش مصنوعی خود نوشتم ، و تمام روش های کار Ghostwriting را انجام دادم. من کلاه های زیادی پوشیدم و فهمیدم که می توانم سریع بنویسم و ​​مهلت های خود را به راحتی به راحتی انجام دهم ، اما دقیقاً در تکالیف شنا نمی کردم.

من راه سختی را یاد گرفتم که کار واقعی برای نویسندگان حرفه ای ننوشتن است. در حال ویرایش است سردبیران نمی خواهند با شخصی که کار خسته کننده و غیرمولد را ارائه می دهد ، همکاری کنند. آنها این را به شما نمی گویند ، آنها فقط کار شما را متوقف می کنند. من متوجه شدم که شلوغی من در حال خشک شدن است تا اینکه ، یک روز ، من از طریق کار محاکمه برنامه Grammarly 's Premium را دریافت کردم.

در طی این کارآزمایی ، من عادت های بدی را در طول زندگی تشخیص دادم ، تعداد زیادی از شرارت های شرم آور را گرفتم و فهمیدم که کلمه "عالی" را خیلی دوست دارم. گرامرلی برای شناسایی خطاهای دستور زبان و نحو ، تجزیه و تحلیل خوانایی و کمک به شما در نوشتن دقیق تر و قانع کننده تر فراتر از املایی است. نسخه Premium را خریدم.

اندکی پس از آن ، و من قسم می خورم که این چیزها به هم ربطی ندارند ، من شروع به کار آزاد تمام وقت کردم. گرامرلی مهمترین ابزار گردش کار من است. (من می گویم Google Docs اما grammarly دانلود اکنون در Google Docs است!) با استفاده از Grammarly ، می توانم ویرایش را انجام دهم زیرا این کار را در تایم تایپ ، خطاهای املایی ، اشتباهات گرامری ، عبارات ناخوشایند و موارد دیگر در زمان واقعی شناسایی می کند.

گرامرلی به من می گوید ، وقتی می نویسم "Irregardless" ، "نیک ، این یک کلمه واقعی نیست ، فقط چیزی که انگلستان های جدید اصرار دارند چیزی را ایجاد کنند. شما نمی توانید از این طریق در یک حرفه ای استفاده کنید. "(خوب ، بنابراین این ویژگی خاصی نیست ، اما احساسات همان است.)

گرامرلی به من کمک می کند تا با ویرایش کار خود در هنگام کار ، در وقت خود صرفه جویی کنم. این مدت زمانی که من برای تصحیح مقاله صرف می کنم ، کاهش می یابد ، که به من امکان می دهد اولین بار وقت بیشتری را صرف تحقیق ، بررسی واقعیت ها و انتقال ایده ها بکنم. این امر به طور چشمگیری بین سردبیران عقب و جلو را کاهش داده است. پیش نویس اول من بهتر است ، که باعث می شود پیش نویس دوم من بهتر شود ، این اطمینان را می دهد که قبض های من همیشه پرداخت می شود.

اگر نویسنده هستید - یا اگر اصلاً چیزی نوشتید - گرامرلی را توصیه می کنم. هیچ کس نمی خواهد فردی باشد که ایمیل های بی سواد و تایپ شده می نویسد. و اگر نوشتن شما به طور مستقیم با درآمد شما گره خورده است ، Grammarly بهترین دوست شما خواهد بود .

 

با گرامرلی نوشتن خود را بهبود بخشید