Google Scholar یک پایگاه داده قابل جستجو برای ادبیات علمی است.
این کار کاربران را با مطالعات و مقالات ژورنال متصل می کند ، اما این بدان معنا نیست که شما همیشه به آن مقالات دسترسی آزاد و کامل دارید برای خواندن نسخه های کامل ممکن است شما به عضویت نیاز داشته باشید.
Google Scholar می تواند یک ابزار تحقیقاتی ارزشمند باشد ، به خصوص برای افرادی که تحصیلات عالی را دنبال می کنند.
برای اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی Business Insider مراجعه کنید.

Google Scholar که در سال 2004 تأسیس شده است ، یک پایگاه داده عظیم از ادبیات علمی است که به کاربران اجازه می دهد تا به اطلاعات دسترسی پیدا کنند ، از منابع دیگر به آن رجوع کنند ، و با تحقیقات جدید همگام شوند.


Google Scholar
صفحه اصلی Google Scholar بسیار شبیه به صفحه اصلی Google است. گوگل
با استفاده از Google Scholar ، می توانید به این نوع منابع دسترسی داشته باشید:

مجلات
مقالات کنفرانس
کتابهای دانشگاهی
چاپ از قبل
پایان نامه ها و پایان نامه ها
چکیده ها
گزارش های فنی
سایر ادبیات علمی از "همه زمینه های گسترده تحقیق"
در اینجا بیشتر در مورد ابزار تحقیق قدرتمند است.

چه کسی می تواند از گوگل اسکالر استفاده کند
هر کس می تواند به پایگاه داده جستجو دسترسی پیدا کند. و در حالی که با دانش آموزان مدرسه یا دانش آموزان مقطع کارشناسی ارشد و سایر دانشگاهیان در ذهن ساخته شده است - می تواند به کسانی که به نوشتن مقالات آکادمیک می پردازند ، کمک کند تا کتابخانه ها را راحت تر ایجاد کنند - هر کسی می تواند از مزایای خود استفاده کند.


در اینجا فقط چند نمونه از کارهایی که می توانید از طریق Google Scholar انجام دهید:

شما می توانید یک کتابخانه تحقیقاتی پیرامون موضوع مورد علاقه مانند گرم شدن کره زمین ایجاد کرده و برای آن هشدارهایی ایجاد کنید تا همیشه در مورد آخرین تحقیق به روز باشید.
شما می توانید دانش عمیق تری درباره یک موضوع پیچیده ، مانند مطالعات در زمینه نجوم که به آن علاقه مند هستید ، بدست آورید.
برای ایجاد درک عمیق تر از سیاست های آمریکا و دیوان عالی می توانید از رویه قضایی تحقیق کنید.
نحوه دسترسی به مطالب موجود در Google Scholar
Google Scholar خود قادر به استفاده از ابزار جستجو نیست. با این حال ، از آنجا که اطلاعات را از بسیاری از بانکهای اطلاعاتی دیگر بیرون می کشد ، ممکن است اطلاعاتی که شما جمع می کنید برای دسترسی به اطلاعات کامل ، به ورود (یا حتی پرداخت) نیاز داشته باشند.

با این وجود ، چکیده های مقاله - اساساً مقدمه و خلاصه مقاله یا مطالعه - معمولاً رایگان است و یک مرور کلی درباره آنچه در آن موجود است ارائه می دهد.


بهترین برنامه ها و نکات جستجوی Google Scholar
Google Scholar تعداد زیادی تحقیق را به خود جلب می کند ، بنابراین بهتر است جستجوی خود را محدود کنید تا مناسب ترین اطلاعات را بدست آورید. در اینجا چند روش برای انجام این کار آورده شده است:

1. جستجوهای خود را براساس تاریخ مرتب کنید (یا تاریخ شروع را مشخص کنید) برای یافتن جدیدترین و مناسب ترین داده.

2. به جستجوی کلمات کلیدی "همه نسخه ها" ، "مقالات مرتبط" و "استناد شده توسط" برای جستجوی نسخه های رایگان مقاله ها بپردازید. شما باید به دنبال PDF و ارسال توسط کتابخانه ها باشید.

3. از طریق بخش منابع مقاله مقاله را جستجو کنید تا درک عمیق تری از یک موضوع کسب کنید.


2 صفحه نمایش علمی برنامه علمی چیست
Google Scholar تعدادی فیلتر را شامل می شود که می توانید برای کم کردن نتایج خود استفاده کنید. Devon Delfino / Business Insider
Google Scholar یک مسیر عالی را برای تحقیقات علمی فراهم می کند و اگرچه اشکالاتی نیز دارد ، ابزاری است که می تواند برای روشن شدن ، کشف و اطلاع رسانی به کاربران در مورد موضوعات متنوع کمک کند.